Co jest ważne przy wyborze sprzedawcy gazu dla firmy

Audyt dystrybucji

Dzisiaj różni sprzedawcy próbują z jednej strony dać klientowi „super cenę” a z drugiej strony różnymi zapisami w umowie klienta tej ceny pozbawić. Jakimi? Np. Brak wpłaty za fv = brak rabatu! Innym sposobem jest przerzucenie na klienta bilansowania kontraktu czyli obciążenie klienta karą umowną! za zużycie większe lub mniejsze o +-10%-20% od deklarowanego. Inni też liczą szacunki zużycia przez co klient, używający gaz do ogrzewania nagle latem dostaje podobną wartością fv jak zimą. To tylko jedne wielu zagrań sprzedawców chcących złapać klienta w sidła „niską ceną”. Pytanie co jest ważniejsze. Czy wirtualne (i zapewne często nie do spełnienia przez klienta) warunki czy realna i partnerska współpraca na lata bez ściem. Dla każdego coś dobrego.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!